Twilight Türkiye Fan Forumu
Twilight-Vampire Türkiyeye Hoşgeldiniz..
Sitemizden daha çok faydalanmak,mesajları,resimleri,videoları ve linkleri görmek için lütfen sitemize üye olunuz.
Sitemizde iyi eğlenceler dileriz.

Twilight-Vampire Türkiye Yönetimi
Twilight-Vampire Türkiyeye Hoşgeldiniz..
Sitemizden daha çok faydalanmak,mesajları,resimleri,videoları ve linkleri görmek için lütfen sitemize üye olunuz.
Sitemizde iyi eğlenceler dileriz.

Twilight-Vampire Türkiye Yönetimi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AnasayfaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

Nikki Reed : Team Jacob

Aşağa gitmek 
2 posters
YazarMesaj
Halbmond_HT
Vejeteryan
Halbmond_HT

Mesaj Sayısı : 1079
Vampir Gücü : 1282
Rep Puanı : 14
Kayıt tarihi : 10/09/09
Yaş : 31
Nerden : Taylor'un kalbinden (:

Nikki Reed : Team Jacob Empty
MesajKonu: Nikki Reed : Team Jacob   Nikki Reed : Team Jacob I_icon_minitimeCuma Ekim 16, 2009 5:14 am

Why She’s on Team Jacob
“I’m the only one of the cast members that’s Team Jacob, but I am. And that’s because I feel like a bit older than everybody else, and I feel like part of being a kid is having the mentality that Bella has with Edward, which is I’m willing to sacrifice my family and my life, literally my life for this person, because he’s my everything. She’s consumed by him. And for me, that’s never been healthy. I’ve done that before, and I really do take these books seriously. I look at them as being very metaphorical, and for me, Jacob is the one. He’s the right one for her. He’s her friend, he loves her unconditionally, and she doesn’t have to sacrifice anything for him. Relationships are, of course, about compromise, but I don’t think they’re about giving up a part of your life for somebody.”

Tam çeviremedim ama kısa bir kısmını yazıyım Very Happy

" I look at them as being very metaphorical, and for me, Jacob is the one. He’s the right one for her. He’s her friend, he loves her unconditionally, and she doesn’t have to sacrifice anything for him."

Çevirisi : "Ben olanlara onlar olarak bakmak çok mecazi olması ve benim için Jacob olanıdır. Onun için doğru biri. Onu koşulsuz ve ona bir şey için feda onu yok seviyor. Ilişkiler, elbette, ilgili uzlaşma, ama onlar hakkında biri için yaşamın bir parçası bırakmak konum sanmıyorum. "

Ay bu kadar oldu idare edin hahahahahah Very Happy

(çeviri sitesinden çevirdim Very Happy )

Kaynak: www.twifans.com
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayLax
Kurt
ayLax

Mesaj Sayısı : 590
Vampir Gücü : 743
Rep Puanı : 4
Kayıt tarihi : 10/09/09
Yaş : 29
Nerden : Malatya

Nikki Reed : Team Jacob Empty
MesajKonu: Geri: Nikki Reed : Team Jacob   Nikki Reed : Team Jacob I_icon_minitimePaz Ekim 25, 2009 7:34 pm

team jacob'mı bu şimdi?! saçma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Nikki Reed : Team Jacob
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası